Reklamation:

Dansemessen yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse eller uautoriserede indgreb. Skal du reklamere over en vare, er det vigtigt du medbringer din faktura / bon som skal fremvises til Dansemessen i forbindelse med reklamationen.

Reklamation i forbindelse med tilsendte varer

Eventuel reklamation over mangler / fejl på leverede produkter, skal ske indenfor rimelig tid, og inden varen tages i brug. Husk, at du som køber kan miste retten til reklamation, hvis ikke du påpeger manglen/fejlen i tide. Ved en reklamation skal du fremvise produktet også gerne fremsende billeder, og fortælle hvori manglen består.

Fortrydelsesret: Har du fortrudt dit køb?

Hvis du fortryder dit køb, har du 14 dages fortrydelsesret. Det vil sige, at du indenfor 14 dage kan få dine penge retur, ved returnering af din vare i ny stand og ved fremvisning af bon/kvittering. Husk at du kan miste din fortrydelsesret, hvis varens værdi er forringet. Som køber vil du hæfte for købet, hvis:

Du har reelt taget varen i brug.Hvis forseglingen er brudt på en vare, som af hygiejnemæssige hensyn ikke er egnet til at blive returneret.

Varens emballage er blevet beskadiget eller mangler.

Du kan købe din returlabel hos os til 45 kr. med GLS for at sende dit køb tilbage til dansemessen. Klik her

I forbindelse med julekøb bytter vi til 8. januar 2018

Retur: Jeg vil gerne sende mine varer retur!

Ved returnering bedes du fremsende din varer som pakke med Post Danmark. Det er vigtigt, at din pakke kan spores, hvis den skulle bliver væk under returforsendelsen. Husk på, at du som køber har ansvaret for din pakke indtil den når DanseMessen. Derfor skal du aldrig sende dine returvarer som brev, men altid som pakke.Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtaget.

Din pakke skal sendes til:

DanseMessen.

Julius thomsensgade 12.

1632 København V.

Du bør sende varen forsvarligt emballeret – sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt, at du ønsker at gøre brug af returretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris. Fremsend os gerne dit kontonummer samtidigt, så ved vi til hvem, vi skal tilbagebetale pengene.

DanseMessen betaler ikke de omkostninger du har haft i forbindelse med forsendelse af dine varer. Husk at du som køber har ansvaret for din vare indtil den modtages af DanseMessen, og at du selv skal betale udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Du kan købe din returlabel hos os til 45 kr. med GLS for at sende dit køb tilbage til dansemessen. Klik her

Fortrydelse, jeg har fortrudt mit netkøb.

Vælger du at fortryde købet ved ikke at afhente din ordre i en pakkeshop/posthus, vil de omkostninger DanseMessen har haft, i forbindelse med forsendelse, blive modregnet i returbeløbet, det samme gør sig gældende for pakker til udlandet.

Du kan købe din returlabel hos os til 45 kr. med GLS for at sende dit køb tilbage til dansemessen. Klik her

Ombytning af varer

Har du købt en vare via DanseMessens web-shop, og gerne vil bytte den til en anden størrelse, skal du sende varen retur til DanseMessen.

I DanseMessen ombytter vi gerne din vare, men betaler ikke de yderligere omkostninger du skulle have haft i den forbindelse.