1- Hvad er leveringsomkostningerne for ordre fra vores online shop?

Vi sender varer med GLS og Bring til Danmark og Sverige. Til Norge og Færøerne sender vi med Post Nord. Leveringsomkostninger betaler du som kunde, og du kan selv vælge om dine varer skal sendes til et afhentnings sted (pakkeshop) i nærheden af, hvor du bor, eller om dine varer skal sendes t il din privatadresse. Vær opmærksom på, at hvis du ikke er hjemme ved levering til din døren, vil pakke blive leveret til en pakkeshop nær din adresse. I tilfælde af dette, skal du selv hente pakken fra pakkeshoppen, du vil i en mail blive oplyst om, hvor pakken præcis er leveret.

2- Hvilken betalingsmetode er accepteret i vores online webshop?

Du kan betale med følgende korttyper: Master Card, Dankort/VISA, Maestro/VISA Electron. Ved køb med Dankort eller kreditkort trækkes beløbet fra din konto så snart varen afsendes fra Dansemessen.

3- Hvor lang tid tager leveringen?

De varer du ser på vores hjemmeside er altid på lager. Der kan dog være perioder med meget travlhed, hvor varerne er udsolgte eller ikke findes på lager. I det tilfælde vil vi kontakte dig pr. e-mail eller telefonisk og oplyse leveringstiden.

4- Hvor sikkert er det at handle online? Er mine oplysninger beskyttede?

De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer på vores webshop bliver sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL) som det kun er dig og PBS der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig. Ved køb med Dankort eller kreditkort trækkes beløbet fra din konto så snart varen afsendes fra Dansemessen.

5- Hvad sker der præcis efter jeg har bestilt mine varer?

Når du har bestilt dine varer, vil du med det samme modtage en mail med oplysninger om de bestilte varer. DanseMessen vil nu behandle din ordre. Såfremt varerne er på lager vil DanseMessen fremsende dig et Track & Trace nummer med oplysninger om din pakke og levering. I tilfælde af, at de varer du har bestilt ikke er på lager vil DanseMessen fremsende dig en mail om leveringstid. Vores normale leveringstid er 1-2 hverdage.

6- Skal kunden betale for returnering af varen til net-butikken, når varen ikke er blevet hentet på udleveringstedet eller ikke har været hjemme da pakken blev leveret?

Kommer din pakken retur til os, er vi desværre nødt til at tage betaling både for forsendelsen til dig og forsendelsen retur til os.